Wednesday, July 15, 2009

Kesian kucing itew

si comot yg aku jumper

Dua ari lps time naik tangga ke rumah, aku terjumpa ank kucing.dia berlari2 ke kaki aku.tetibe ati aku tersentuh pulak . alalala...comot nyer dia tp sbb dia kecil nmpak comel pulak..dia mengiauw-ngiauw..bunyi nyer halus jek..


ala cian nyer dia.msti dia lapa punyer ni..aku masuk rumah.cr mknan tuk dia.angah suh aku bg ikan bilis.pe lagi aku amik la segenggam.wakaka..


then aku berlari-lari trun tgga.anak kucing td tu mcm paham2 jek..aku bg dia mkn.ya ampun..lajunyer dia mkn.nampak lapar sgt..cian nyer..


Di rumah, aku tnyer angah "nk bela kucing leh x?" Angah x bg..uwaaa...aku nangis truss...

4 comments:

Anonymous said...

ah..blah la ko ni....kire baget baik la...wakaka...kalo korang semua nk tau..semua tu pembohong je...palsu!!!

ayunda maajis said...

uwaaa..sila lah bg salam dulu..

~Ice~ said...

haha.sapekah org yg "bijak" kt ats tu babe?
isk3. eh lupe lak, salam =)

ayunda maajis said...

uwaaa..aku pn tatau ar..xder pengenalan diri ar..huhuh sadis sungguh..