Saturday, March 13, 2010

Akak nak kawin sorang ker? Adoila..

klik gambar baru boleh baca

huarghh...bersengkang mata depan pc lama2 setiap ari itulah kije aku. x kesah sgt la asalkan ader internet menemani dh kire ok la. boleh jugak aku tanam pokok dan bagi lembu makan bile dh mosan. tp yang pnt tu tang kerenah customer. nk itu..nk ini..yang x masuk akal pon ader. tanyer soalan pelik2 pon ader. yang buat aku nk marah pon ader.

Customer : Dik, nk buat kad kawin boleh?
Aku : Boleh. (Sambil bg tgk sample kad)
Customer : Ha..yang ni cantik. Brape ni dik? (macam tnyer harge ikan kt pasar..adoi la)
Aku : Akak nk buat berapa?
Customer : sekeping boleh dik?

uwaa...akak ni nk kawin sorang-sorang ke? Agak2 la..

3 comments:

ParkAir said...

aku rasa akak tu ko, ececece malu nak ngaku ek... XD

ayunda maajis said...

@parkair
hekkkk..koooo...huhu

alphaville said...

hehehe.... ko pun tgh train ye... tkut2 x da org nak>>>.. OPS!!!!