Friday, March 5, 2010

nk main boling. nk main layang2. nk g frim. nk g zoo kl. nk tgk kelip2. boleh buat sama2 x?


i have made this list a very2 long time ago. since i was tied up with this 1 guy. (T.T)(dear...have u forgotten our list?) waiting for the rite time to complete it.(uhh..) tapi skarang rase mcm kalau di tunggu-tunggu pon x kn jadi kot. harapan tu ader tapi tindakan tu yg susah sgt.. dan aku sebenarnya dh lama sgt bersabar. tp bila aku belek-belek balik list aku tu, bukan la susah sgt nk buat.

i) nk main boling - pegi je la kt alam sentral tu. dekat jer kn. kn senang
ii) nk main layang2 - beli jer layang-layang kt kedai kn senang
iii) nk g frim - nk g zoo kl - beli tiket then merayau la kt dlm tu kn senang
iv) nk tgk kelip2 - pegi kg kuantan waktu malam. dh boleh nampak kelip2. kn senang

tapi masalahnya skarang ni....aku nk lakukan semua aktiviti ni ngn saper? kalo stakat pegi sorang2 boleh mati kutu aku dibuatnya..kalau boleh i want to make it wiv him.. nampak cm x boleh jer.. so aku buka talian hayat tuk korang kt luar sana..saper yg nk teman aku just drop your name..ahaaha,....

10 comments:

mentoshlight said...

saye nk teman buleh???
hahahaha
dengan tetibe je...
huhuhu

alphaville said...

u know... someone 'll answer YES!.....:p

ayunda maajis said...

@mentoshlight
ahaha..boleh jer..tp kena jd follower saya dulu..(kena ugut dulu)

@alphaville
kikik..tq very much.i am very appreciate it.

alphaville said...

huhuhu leh spekang juga ko yer...gud2...
pasni leh la communicate in English slalu.. ngan aku...

Faisal Admar said...

huhu... ajak je eita dgn mohd... atau ijai... jgn duk bela lemak byk sgt!

ayunda maajis said...

@alphaville
ah..nk spekang ngn aku yer..try baca tulisan jawi dulu..ahaha

@admar
haha..no komen..takot nanti kena tido luar rumah pulak..

ParkAir said...

weeee bestnya jalan2. nanti g zoo kirim salam kat oreng utan.

Faisal Admar said...

haha! mohd dah kurus ke? eita aku tau, tak akan gumuk.

wah! nanti aku turun kl nak makan williams dgn sate kajang!

ko lanje...

ayunda maajis said...

@parkair
ok tadahal. orang utan tu sedara ko ker?

@admar
mohd tu makin boyot ader ler. ieta lak maintain cm itu juge.

wah besar benar selere ko ni. ngalahkan jin. williams pon aku blom try lagi tau.

Faisal Admar said...

haha. kalau ko deal lanje aku, aku turun...