Saturday, April 3, 2010

Aku kebosanan di rumah sorang..


uwaaa..giler mati kutu aku kt rumah sorang2 ni. dh kul 6 ptg ni.aku dok belek2 blog org lain. bosan..bosan..bosan..

Angah ngn laki dia dapat tiket free Grand stand F1 utk 2 hari ni. giler arrr..jeles siot..dapat cuci mata tgk mat saleh bawak kete laju2. siuuung..berdesup perginyer. aku lak makan sorang2. duk rumah sorang2. nk tgk tv, astro lak xleh pakai sebab hujan. uwaa.. sadis2..

Dulu aku nyaris dapat tiket free jugak..(nyaris ok) tp xkesampaian. itu cerita setahun yg lepas.usah di ingat lagi. bisa bikin migrain.ahaha. huarghh!! dh lima, enam kali dh aku menguap ni. itu tandanya aku perlu rest myself. bawak diri beradu time hujan masih turun ni..nikmat! ya kita harus menghargai nikmat ini. apa aku merapu ni..merapu sebab mataku semakin layu....

5 comments:

nerve said...

p jalan balai seni lukis negara...tgk lukisan..aku jd guide tour ko.....haha..

alphaville said...

hmm... x roger pun... tp sy pun agak bz sgt last week.... anyway.... i'm always think about u.... 'c u when i c u'..

ayunda maajis said...

nerve - boleh ke? boleh betol ni? sbb mmg teringin gk nk g tgk lukisan kt sana. tp xreti ler pasal art ni. ko leh teman ker? siyes ni.

alpha - ahaha..tgk je k

ParkAir said...

taun depan kalu ko dapat tiket pree ajak aku tau. aku x penah sampai ke sepang.

ayunda maajis said...

@parkair
ok bereh. yg penting ko kna jd driver aku ler..ahaha