Saturday, May 22, 2010

Header Baru!!! Brani Komen Ar!

please not disturb.I'm Thinking!

Setelah header lama aku di kutuk tidak santek oleh seseorang..jadinya aku tukar header untuk puaskan ati dia. mungkin orang itu belom tgk lagi header ni sebab dia outstation. xper2..header ni aku baru buat malam tadi. macam biase lah tema header tetap kaler pink..ahaha.. motif kali ni ialah kaki. kikik..kaki sape tu? Ahaha..jawab sendiri..Aku berharap sangat kaki-kaki ini bersatu satu hari nanti..OK2 Sila tengok header di atas. Itu adalah header baru. Kalo brani komen ar!

9 comments:

ciKeju said...

waaa..
kasot onitsuka tiger
:)

ayunda maajis said...

@cikeju
ahaha..ko ader x kasot mcm tu? aha..kalo xder pegi beli..

ARC™ said...

xlawa pon kasot hahahhahah

ayunda maajis said...

@arc
owh x lawa ker arc? aku baru igt nk adiahkan tuk ko as besday gift..hurmm..tayah la ek..ahaha

Anonymous said...

seseorg itu sudaa pn blk dr outstation daa...hehe

ARC™ said...

cis dan dannnn aje

ayunda maajis said...

@Anonymous
erk..saper? saper yg dh blk tu? ahaha

@arc
wahaha..kn dh nyesal kn.. arc kn..

ParkAir said...

erm cantik la gak, ada peningkatan. bagus2..

ayunda maajis said...

@parkair
wah..ha yay dh puji pong..ehehe..