Friday, May 7, 2010

hepi mother's day Pn Zaharah

sok aku amik cuti setelah 3 bulan lebih aku x bercuti. sebenarnya ader alasan lain yg buatkan aku amik cuti ni. baru bg tau bos td pagi mmg buat dia terkejot. sbb slalu nye kalo aku nk mintak cuti, aku akan bgtau dia seminggu awl selalunya. alasan aku ialah sebab nk blk kampung untuk sambut hari ibu (Zaharah Ahmad). Tp bos tetap bg cuti sbb bos aku baik.(ehehe)

hepi mother's day mak :-). sok orang pulang mak masak ikan keli yer..hehe


Tapi aku agak marah bl ader yang persoalkan kegiatan menyambut hari ibu ni.

Aku : sok aku blk kg. smbut hari ibu
Anuar : oh ok. ari lain ko x ingt mak ko ke
Aku : igt la
Anuar : dh tu nape nk smbut besok
Aku : bagi la dia terharu sket. ko ni pong. dia tgk kt tv iklan pasal hari ibu. pastu ank2 buat x tau jer. terasa la hati org tua tu
Anuar : ari2 x blh ke bg terharu?
Aku : skali sekala manjakan org tua tu ape slhnyer. mmg kompem la hari2 xleh nk bg org tua tu terharu. ko jgn la hipokrik sgt. jgn ckp yg ko tepon mak ko hari2. jgn nk tipoo aku la
Anuar : mak aku ari2 ape call aku
Aku : oo yer ke. tahniah. ko bertuah la
Anuar : sbb dia tau aku x de kdrt

ceh...wei tolong lah..mak kiter tu cuma ader satu jer k. saper2 yg jarang balik kampung tu..bawak2 la tobat gi jenguk org tua tu. jgn nk harap raya setahun skali baru nk salam tgn uzur org tua tu k..

4 comments:

ARC™ said...

ade org kate sambut hari ibu haram.
bodo gile
ape tah yg xblehnye sambut hari ibu

sayangi ibu kita!

ayunda maajis said...

@arc
gud boy arc..mcm tu la..syurga anak bawah kaki ibu tau..

ParkAir said...

aku tak balik kampung sebab xde air skang kat sana. kiranya aku membantu dalam segi penjimatan air la kalu balik. boleh gitu?

ayunda maajis said...

@parkair
ahaha ko bkn nya mandi sgt pon..xjejas pon air kt sana kalo ko x blk.at least wish.kalo mau la..