Tuesday, May 18, 2010

Tower Bloxx invade Sixma!

Adoi la..dua tiga ari ni aku xde byk keje sgt. so ari2 aku dtg keje sekadar main tenet jer ler. layan facebook, cucuk tanam pokok, baca blog dan main chatting. naseb baik bos pon x bising..janji keje siap..ahaha..tiba-tiba si Shahriza (membe facebook) invite game baru. Tower Bloxx nama game tu..

hurm..5th place huh..sedih

Tower Bloxx ni game yg korang kena susun block-block rumah setinggi yang mungkin..lagi tinggi lagi bagus.ader yg dh susun sampai lebih 100 block..giler ah..tips nya ialah korang kena fokus time nk main game ni..jangan biarkan pihak lawan men'physco' anda dengan gambar-gambar amoi..ahaha(taktik kotor kawan aku)

So skang ni dh jd mcm satu fenomena dh kt tempat keje aku. Abes budak-budak kt tempat keje aku tu suruh invite diorang. pastu berlumba2 nk buat block paling tinggi..ahaha..klako2..riuh rendah jadinya.. Aku hanya sempat menikmati saat-saat juara hanya seketika..sebab diorang ni dh macam kena sawan game Tower Bloxx dan mengungguli carta kemudiannya..Uwa...gerammmmnyerr..kalo x caya sila tgk video di bawah..huhu..

2 comments:

Pocket said...

laju nya connection!!
pocket nyer comp memang ada prob skrg nih,
nak bercafe world pun semput.. inikan plak....

ayunda maajis said...

@pocket
ahaha..lain kali pasang streamyx ok..bkn nyer mhl pon