Sunday, June 20, 2010

Abah aku dapat kek

abah excited dapat potong kek.ahaha..

Ewah-ewah korang..hari ibu korang igt yer..hari bapa korang buat-buat luper pulak.amboi-amboi...jangan la cenggitu..memang aku adik-beradik dulu zaman x abes study dulu xder nyer nak menyambut hari ibu bapa ni.tapi sekarang masing-masing dh kerja, dh besar panjang..(walaupon aku x berapa nk panjang..huhu) kitorang nk menghargai jasa baik, jaga ati, bodek-membodek mak abah.dulu mende-mende ni kitorang ni x reti and x alert pon.nk wish pon malu..eiii..come on la..

ewah..romantik pulak mak abah aku ni

ni jer la time kitorang nk celebrate nya pon..nk buat ari-ari x dapat la..so kebetulan mak ngn abah aku dtg bercuti kat sini, kitorang pon buat surprise Father's day. Selamat hari bapa Encik Maajis a.k.a abah aku.. :-)

9 comments:

nerve said...

call je wish nak hantar kek xsempat, abah aku kat pahang nuuuuuu...selamat hari tk semua bapa..

AzraeL said...

hahha...sedapnye kek..ade lg x??hehe...slmt hari bapa gak~~

ayunda maajis said...

nerve : xper. call pon dh cukop baik bro..

azrael : eh apsal nk ucap kt abah aku lak..ehh..tu bukan abah ko tau..ish xleh share2..ahaha

rizputra7 said...

selamat hari ayah untuk pakcik

ayunda maajis said...

rizputra7 : aku sebagai wakil abah aku ucap tima kasih kt ko..hehe

Afzainizam said...

Abah oh Abah...
Kerana abah aku disini
Kerana abah aku gembira
Kerana abah kuterasa bahagia…
Terima kasih atas segalanya
Abah oh Abah…
Tak pernah kau keluhkan
Semenjak kecil aku dibesarkan
aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu
Teguran mu.. Marah mu..
Tanda sayangnya abah pada anak mu
Anak mu saja tak peduli dan buat tak tahu
Abah oh Abah...
Abah…engkau semangatku
kau padamkan air mataku...ketika aku bersedih…
Engkau penawarku ketika aku sakit…
ketika aku ketawa .. engkau turut ketawa
Abah oh Abah...
Namun ketika engkau berduka ?
Aku harap Akulah penawar duka laramu
Tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
Abah
Doa ku untuk mu
رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ
"Rabbanaghfir Lii Wa Li Waalidayya Wa Lil Mu'miniina Yauma Yaquumul-hisaab"
"Ya Tuhan kami, beri ampunlah aku dan kedua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinya hisab (hari kiamat)"
O our Lord! And forgive me, and my parents, and all the Muslims on the day when the account will be establishe
Surah Ibrahim 14:41

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

ayunda maajis said...

Afzainizam : sempat pulak ko buat sajak kat sini..adoi la..thanz for the doa

ARC™ said...

hoho sweet2

ayunda maajis said...

ARC™ : maceh sebab cakp aku sweet..