Tuesday, June 15, 2010

Naik motor? Tak manis la!!! Uweeek :-p

aksi budak comot bila jumper motor..ahaha

Trutt..Trutt.. Trutt..Trutt..

Dj : Ei..pompuan.Ader mamat ni bg tau aku yg dia minat sgt kat ko. Dia mintak tolong kat aku tanya kat ko nk tak kuar dating ngan dia?

Pompuan : Owh, yer ker bang? Saya ade secret admirer ker bang?

Dj : Haah la.Dia dh 2 bulan stalking ko, tau tak?

Pompuan : Ahaha..mana la saya tau bang..glemer jugak saya ni rupernya.(sambil hidung kembang-kempis)

Dj : Wah, glemer ker? Dia kerja satu bangunan ngn ko la. Dia cakap selalu nampak ko curi tulang kat kantin. Ha, tak pasal-pasal kantoi...

Pompuan : Alamak bang..abes la saya kalo dia repot bos kang. sapa dia tu bang?

Dj : Ko kenal sapa-sapa nama Zack?

Pompuan : Ala bang. Saya baru keje kat sini. Mana la saya kenal mamat nama Zack.

Dj : Kalo x kenal maka tak cinta. Dia ajak dating ko nak ke tak?

Pompuan : Hurmmmmmm.......saya tak tau la bang...hurmm..biar saya pikir dulu yer..hurm..well......i don't mind if he driving a BMW.ahaha..(tetibe cakap omputih pulak)

Dj : Macam tu ker..ok2..Zack ader kat sini..Jap aku tanya. Wei Zack. Ko pakai kereta aper? Ko ader BMW tak?

Zack : Erkk..xder bang..

Dj : Abes ko pakai kereta aper Zack?

Zack : Proton Saga kotak bang..

Dj : Hurm..pompuan. Ko malang la. Dia tak der BMW la. So ko tak nk kuar dating ngn dia la yer?

Pompuan : erm..ntah la bang.huhu..

Dj : Ei pompuan. ko kalo nk kuar dating memang kena tanya jenis kereta dulu ek. Kalo dia tak der BMW ke, pakai motor kapcai ke, ko tak nak kuar ek.

Pompuan : Eh tak der la bang.. Bukan macam tu la..huhu...

Itu adalah perbualan telefon yang aku pernah dengar dulu kat radio. Cuba teka pompuan tu kuar dating ke tak ngn mamat tu?.....Yer..dia kuar jugak la.sekadar nak amik hati si Dj ngan mamat tu. Berjuta yang mendengar. Kalo pompuan tu menolak..pasti ramai yang mengutuk kan.Puncanya sebab tak nak naik kereta proton saga kotak.ahaha..nasib ko la..

Aku? Ahaha..aku x naik motor ngn laki la..uish..tak manis la..kenapa tak manis? Ntah la..susah nak explain ni..wakaka..cuma aku nak cakap..ish..memang tak manis la..huhu

Budak Sixma : Ah poyo la ko Cidah..naik motor tak manis kunun..blah la ko..
Aku : Ahaha..tamo la aku..tak manis dowh.. :-p

8 comments:

ciKeju said...

aku engat ko pkai helmet tu nak pergi perang tadi..hehehe
:P

AzraeL said...

hahaha...tu ngade2 tuh...hahha...mate pn siap juling2 lg..haha...babaik ye baik motor tu~~

l0veyd0veyd00 said...

naik kuda mau? wakakkaka

ayunda maajis said...

ciKeju : kikik..ha ah la.ader gaya kn..wahaha

AzraeL : itu la julingan ikhlas aku bagi..kikik

l0veyd0veyd00 : kuda? xpernah naik lg. nk gak try..kuda pony la tapi..boleh?

Afzainizam said...

WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

gilak masih ngan helmet kulup tu.... beso helmet dari kapla...

BMW aku tak mampu naiknya.... mehhh kita naik kereta katak.... waksegan ni.... mestinya nostalgia bebbbbb....

ayunda maajis said...

Afzainizam : wahaha...waksegan mmg old skool..aku xpernah naik lagi..mcm besh je

ARC™ said...

ko nktaw x ayunda...aku ni xde kete,
awek aku ade...tp die sanggup bawak kete die pastu naik skuter ngan aku ahhahahha

sweet kan awek aku?

ayunda maajis said...

arc : aku luper nk mention. aku x naik motor ngn laki yg bukan bf aku..dan aku xpernah lg naik motor ngn bf sbb xde peluang nk wat cmtu.

sweet kan aku? ahaha