Saturday, June 26, 2010

Pesta Buku Selangor..tak macam pesta pon!

macam biase.mesti kena snap depan pintu gerbang dulu.hehe

Promotion macam gempak. Banner tampal bukan main besau. Bunting bergantung berduyun-duyun.. Sultan Selangor yang datang buat perasmian kot. aku punyer la excited nk pegi tgk. Pesta sangat ker? Besh sangat ker? so petang td aku pon pegi la..

Kat bunting tulis pesta buku ader kt 2 tempat. kat tasik ngn kat PKNS. tapi aku x nmpak aper-aper pon kt tasik selain khemah besau yang kosong. so aku terus melilau ke dalam PKNS. menyusup masuk mencuci mata booth-booth yang pamer & jual buku. Tup..nampak booth upin ipin. yay nak tangkap gambar ngn upin ipin. jenguk-jenguk..eh xder pulak..huh kecewa.

Pastu tup..nampak booth Moy. Ala yang buat Ujang ngan Apo? tu. Pastu aku tanya harga kat sorang mamat tu. Murah dowh..aku rembat dua tiga majalah. Pastu aku bayar kat kaunter. Aku tanyer minah kat kaunter tu. 'Kak, kartunis x datang ker?' Rupe-rupenye mamat yg aku tanya harga tadi tu la kartunisnya.ahahaah..mana aku kenal.

Dah..enjoice jer pic yang aku sempat amik ni ek..

pengunjung yg agak ramai


ahaha..curi-curi baca tanpa perlu membeli. Abes baca kami cabotttt..


ader gak wat sesi teknik blajar math


Kat stage ader contest membaca bahasa Omputih untuk kanak-kanak


Ahh..tak lama la aku kat situ.pusing-pusing dah abes.xder la besar sangat.bosan jugak lak tu. Tak der la gempak sangat.

2 comments:

nerve said...

ulat buku rupanye..bagus

ayunda maajis said...

kikik xder la sampai berulat pulak incik nerve