Monday, June 28, 2010

Sawan Drypers Selepas Kahwin

Dua tiga minggu yang lepas...


Dua tiga hari lepas...



Kalau dulu time bujang-bujang..tengah dok bercinta..berkepit macam belangkas..jalan-jalan dalam shopping complex..mesti rembat sepasang dua baju or kasut. Shopping sakan weh. Asal ader sale, dating mesti nak masuk mall. Bolehlah si gurlfren membodek si boyfren untuk belikan baju..tak gitu.

Tak pon..'tett..tett..' bunyi sms alert : Hotlink rewards: 20% off normal priced items or 10% off discounted items at GUESS. Melompat la para gadis.

Tapi skang lepas dah kahwin, 'tett...tett..' bunyi sms alert mcm ni pulak : Ibu-ibu..yuk ke Giant.Waduh gamat nih..drypers nya murah skali dong.Jangan ketinggalan yuk..

Wahaha..ibu-ibu pasti excited giler. Pastu passing2 the sms alert to each other. Lepas tu siap write down on diorang nyer diary lagi..

Adoi la..cenggini ker kehidupan yang akan aku alami lepas kahwin nanti? Motif bershopping bukan untuk diri sendiri lagi. Si kecil pasti yang pertama menjadi keutamaan..Uwa.. Ha kalo x caya sila tgk gambar di bawah sebagai bukti..

ni anak bff aku..shopping sakan nyer

5 comments:

ARC™ said...

hahhaha buduh ape kene mengene indon ngan drypers?

ParkAir said...

aku ingatkan mak nye punya drypers..

ayunda maajis said...

ARC™ : ah sukati aku la.blog aku kot

ParkAir : ahaha..sila jgn salah tafsir

touya said...

alah sebelum kahwin beli jer siap-siap ... senang citer

ayunda maajis said...

touya : amboi excited benor awak ni. cepat ker dapat menimang cahaya mata? huhu