Thursday, July 22, 2010

Budak Sixma Korang Memang Hensem!

Wohooo..akhirnya internet kembali berfungsi. Hampir sebulan aku x bertenet di rumah sebab me'relocate' kan address dengan pihak Streamyx & atas-atas sebab lain telah melambatkan aku bertenet di rumah baru ini.Yer..sepanjang time itu aku kuat mencaroot..ahaha..

Yela-yela mungkin ucapan terima kasih untuk budak-budak Sixma ni dah sangat-sangat terlambat. Tapi aku nak jugak cakap yang aku sangat-sangat lah berterima kasih kat Peja, Lily, Sidiki, Kukumalu & Pet sebab telah menjadi sangat sporting menolong aku angkat barang time pindah umah aritu.

Dari tingkat 2 ke ground floor..dari ground floor ke tingkat 5. yeah! Tingkat 5 baby! Tingkat 5 yang xder lif..manually step your foot on the stairs..wahaha..memang betol-betol mencabar, memenatkan dan membasahkan ketiak. Memang mencaroot-caroot la time angkat barang tu..Ahaha.. dah la barang aku agak besar dan banyak. Padahal aku sorang jer yang nak pindah tu..huhu

Tapi...aku memang kagum giler la ngan dak-dak Sixma ni.Gagah perkasa rupenyer.Boleh pulak si Peja tu angkat kotak yang besar tu sorang-sorang...ish kagum-kagum..

So last week aku pon belanja la budak-budak Sixma ni makan KFC. Wah sambil makan sambil cuci mata diorang ni..cisss..

Peja kekenyangan ker berlakon jer?


Sidiki layan jer...ahaha


Aper gelak-gelak Lily..


yela..kfc jer.walaupon x seberapa..aku tgh miskin kot.ader duit lebih kiter makan besau yerk..heheh


Sesungguhnya aku terharu dengan pertolongan korang semua! Korang memang hensem la!!!

3 comments:

AzraeL said...

pegh~~~~~mn aku nye KFC!!!!!aku pn tlg gak pe...huhu

ayunda maajis said...

AzraeL : alolo ciannyer dia..saper suruh balik johor cpt sgt..ahaha

AzraeL said...

ni kire aku xdpt la ye...huhuhu..ah xkire...aku nk gak!!!