Sunday, August 29, 2010

Heart for sale


hurm..housemate aku putus cinta. ha ah. dh 1 week dia break.Ye lah..aku lah tempat dia ngadu.Huhu tiap-tiap malam ada aje episod luah perasaan. Tiap-tiap malam topiknya sama ajer..ye lah Cik Nab..Aku layan kan ajer lah. Kang tak layan kang terjun bangunan pulak budak ni.dah tu rumah kat tingkat 5, kalo terjun boleh mati woo..

Hurm kesian jugak aku tengok dia.Jiwa kacau sungguh. Dah bengkak-bengkak dah matanya. Mandi tak basah..tidur tak lena..3 tahun bercinta katanya.Alololo...

Nasihat aku? Aku nak bagi nasihat? Ahahah..memang tak layak ler. Sowi la yunk. aku bukan Dr. Love..huhu..kalo setakat mendengar tu..bolehlah..Aku memang pendengar yang setia.

Cik Nab : Caner nak luperkan dia? Uwaa...
Aku : Sonang ajo.Ko cari boypren baru.
Cik Nab : Tolong carikan lah..aku nak yang mata sepet, yang chubby skit, kulit putih macam dinding, ada kereta,..bla..bla..

Ewah..ewah..pulak dah..demand pulak ko..Over tau..Ikot ko lah..janji ko bahagia..

11 comments:

Pocket said...

alamak!!
description yang dia sebut tu menepati status pocket lah..
sila refer gambo icon:D

anyway.. kasi kat dia hobby baru?
gubahan bunga ker,
tanam pokok ker,
akuarium ker,

kalau buleh yg ada action sikit..

paint ball ker
fut sal ker,
tak pun memburu,

inshaAllah.. ilang la penin tu:D

khairolghani said...

apa la sangat putus cinta kalau nak dibandingkan dengan putus nyawa..

senang je nak lupakan,jadikan diri tu sibuk dan jangan duduk bersendirian..selalulah lepak dengan kawan2 yg kelakar..

Anonymous said...

buy xenical

ayunda maajis said...

Pocket: ala dan2 la ko nk promote diri kn pocket..ahahaha

ayunda maajis said...

khairolghani : aha..selalulah lepak ngn aku jawapannya tu..ehehe

bitterSweet said...

hahha..pts cnte pn leh jd cite kat blod ie...hhaha...menci tau...
geggege...
ayunda memg bucuk...haha

Faisal Admar said...

haha ko ajar sikit bf dia tuh!

ayunda maajis said...

bitterSweet : ahaha haruslah..

Faisal Admar : kena ajar ker? ish tamo la..mcm buang masa jer..ahaha

bitterSweet said...

nak tmbh ckett....
ha...ayunda...aja kn cketttt...haha..

AzraeL said...

haha....pe kes la ko ni cidah..leh caye ke ko btl2 dgr??ke ko pn skali nangis2...wakakaka

ayunda maajis said...

AzraeL : kikik..aku nangis pon sbb aku paham