Wednesday, August 11, 2010

Wei!! Aku jual biskot raya!

kuih tunjuk sekarang yang menjadi trend

wahai ibu-ibu, bapak-bapak yang ada di luar sana..sini yuk.. beli belah di blog saya.murah-murah aja nih..masakan enggak mampu dong.biskut raya pilihan keluarga.home made cookies tau..sekali makan pasti kepingin lagi..pilih dulu dong. usah malu-malu. yang mana berkenan di hati terus aja tinggalkan message nya di comment saya. nanti-nanti saya balas nya ya..owh..harga nya murah bangat..yang tersalut coklat itu harganya rm25..tapi yang enggak ada coklat itu harganya rm23 saja.

Ada Chocalate Ball, Chocolate Chips, Coffee Finger, Love Boat, Almond London, Manik, Makmur, Pineapple Tart, Roll Tart, Samprit, Samprit Chocolate, Almond Suji, Snow Ball, Almond cookies & Suji.

aha..belom sempat puasa lagi..bos ngan dak opis aku dah order dulu tau.hehe

Bulan puasa datang lagi..aku x dapat dengar pengumuman raya dari atuk yang hanya akan muncul sekali setahun tu..tp semua orang memang yakin hari Rabu - 11 Ogos 2010 dh start berpuasa. Aku bersahur jam 2 pagi.yer terlalu awal waktu sahur ku..budget nak bangun sahur pukul 4.30 pagi memang tak dapat la.huhu..kalo dulu boleh la..angah tukang kejot..bangun-bangun jer..food dah siap atas meja..nikmat!!

Wokeh la..selamat berpuasa semua..be good & hepi shopping!!!

6 comments:

afzainizam said...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

wehhhh kuih rayo... aku dah pesan kat mak aku taun ni tak mau lah dia buat kuih... nanti aku belikan kuih raya tu... tapi mak aku tak mau lah plak kata dia... kalau kuih beli lain macam aje tak ada semangat raya pun nanti

ayunda maajis said...

afzainizam : ala alasan la tu x nk order kuih raya ngn aku la tu..

Afzainizam said...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

adoiii aku bukan cari alasan... pasal mak aku nak buat atas tangan dia... air tangan ibu kan... yup aku suka kuih semprit mak aku tu... pasal tiap2 taun colour dia merah menyala...

ayunda maajis said...

ayunda maajis : iyelah2..alasan diterima..heehuuheehuu kikik

Faisal Admar said...

kalau nak beli semprit, next time order dekat aku haha

AzraeL said...

selamat berpuasa cidah~~~