Wednesday, October 6, 2010

Busukkkk Syaitonnn!!

Ada orang rasa hari Isnin adalah hari yang mosan nak mampos.Sebab kena start keje balik lepas 2 hari bercuti.Membungkang je kt umh kan.Tapi bagi aku setiap hari tak de bezanya pong.Aku kuar umah.Menuju ke bustop.Naik bus.Main sms.


Morning Busuk.Guane Arsengal leh kaloh malam tadi?Huahua..

Aku tak tengok pon.Brape kaloh?

2-0 ler.Huh tak kuat langsung.

Biase la lawan kat tempat Chelshit.(Cis tamo ngaku kalah lagi tu)


Bus buat lap.Sampai senget-senget badan aku jadinya.Then berhenti.Dua gadis tak cun naik.Bus jalan lagi.

Wei ape bau busuk tetibe dalam bus ni.Adoi la.

Ko kentot ke? Haha..


Bukan la.Giler ar.Tadi ade 2 gurl naik.Tetibe trus ada bau.Ape benda ni?

Bau period kot


Giler..tak kan kuat sangat.Ohoi bus cepatlah sampai ke destinasi

Ntah-ntah ko yang bau.Pastu kata kat orang

Aku pun suspen gak ni.Sebab tadi aku buang sampah sebelum naik bus.ish tapi tak kan la aku pulak

Haaa..ye la tu.Ko dah jadi sampah masyarakat.Kikik

Hek ko.Aku tak puas ati ar. Sape punyer angkara ni.Aku dah sesak nafas woi


Bus stopped.Other passenger sempat tanya the driver bout the smelly thingy.Rupe-rupenya 2 gurl yang naik tadi dah terpijak sumting sebelom naik bus.Tak pasal-pasal bus dah bau macam jamban.Antu raya punyer budak..boleh koma aku dibuatnya..

No comments: