Sunday, October 17, 2010

Kereta bodoh ganggu tido aku!

Macam syial la..pagi-pagi dah memekak.Ini boleh mendatangkan marah.Kemarahan menjadi-jadi bila aku buka mata.Tengok jam pukul 7.25 pagi.Kreeookk..perot pulak terasa lapar.(Asal bangun pagi jer...perot lapar..asal perot lapar jer bangun pagi) Huhehuhe..

Aku bingkas. Sapa pulak yang main hon-hon pagi-pagi ni wei.Mengganggu mimpi indah aku!

Aku jengok ke bawah dari tingkap di tingkat 5.Sorang kakak menekan-nekan punat hon kete dia banyak-banyak kali..Owhhh..kete dia kena block rupenya.Cilanat punyer Myvi hitam.Yang ko gi buat double park kat kete kakak tu kenapa? Kenapa ha? Why?!

Si kakak ni pulak.Kenapa tak tolak jer kete tu? Jangan la memekak boleh tak? oh...dia pakai baju kurung. Mungkin hilang ayu dia kalo dia gi tolak kete tu. Ayu ker? Huahua.. Pastu, boleh pulak dia memekik melolong bersembang ngan housemate dia yang duk kat tingkat berapa ntah..Adoi la..

Terasa macam nak baling peti ais pon ader.Tapi kalo aku buat kang..pompuan dalam umah aku lak memekik melolong kat aku. Pasal itu peti ais dia yang empunya. Wahaha..adeh..macam la aku larat nak angkat mende alah tu kan..Kui kui..

video


Akhirnya...ada jugak 2 jejaka tukang tolak itu Myvi.Ha bagosssss!!! Aku sambung tido balik..Zzzz..

12 comments:

Faisal Admar said...

celaka lah kepada yang suka block kereta orang macam tu!

Afzainizam said...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥

Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

wooooo ko rakam video tu.... wehhhh tingginya umah ko ni tingkat berapa ye... boleh skodeng nampak kat bawahhh... bangun lah wehhhh dah pagi jangan sambung tidoooo tak baik anak dara bangun lambat... tapi kalau aku bangun lajak tengah hari takperrr... lelaki cam tu... but no bagi pompuan nanti dapur tak berasap wehhhhh

ayunda maajis said...

Faisal Admar : ha ah..mcm harem kn perangai dia..

Afzainizam : umah aku tingkat 5..pnt woo naik tgga..tu pasal la kena tdo lebih sikit..nk bg pulih tenaga..ahahaha

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah..

Kaye nya ko dok umah sampai 5 tingkat tuu... dahsyatnyerrr...

Beb tidorrr lerrrr.. kalau ianya boleh menambahkan tenaga... eeemmm macam iklan powerroot plakkk... superpowerrrrrrrr.... aku dapat bayangkan dahhhhh...

ayunda maajis said...

Afzainizam : kikik..macam2 la ko

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

oppppsss apa plak jadi pada orang yang tolak kereta tu.... dapat upah tak tolak kereta tu.... ooohhh ko tak citer habis ko tidorrr plak...

Afzainizam said...

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... woooooo umah awak ni apartmen ke kondo ke penhouse ke eeemmmm pasal aku aku tah jakun sikit nampak video ko tu sayupppp nun jauh disana

ayunda maajis said...

Afzainizam : kikik..rumah saya kt bangunan 5 tingkat.umah saya tingkat ats akali.mmg tinggi pon.kalo terjun boleh mati wooo..

AzraeL said...

pe la tangkap vedio mcm tu...tingkat 5 la....org tu bkn mnpk pn..hahha

ayunda maajis said...

Azrael : pompuan tu leh nampak la..sebab tu dia sengaja je posing lebeh nk masuk camera..huh

bitterSweet said...

hahhaha....pasnih..leh ngadu kat PKNS keh...haha...sbb dieorg wat gangguan bunyi...kikiki

ayunda maajis said...

bitterSweet : aku buat report pasal ko leh x? sbb kadang2 ko pon buat gangguan bunyi gak kat bilik aku..huhu