Sunday, November 21, 2010

Aku nak ilang ingatan


Rite now i really wish that i lost my memory.Yeah! Sangat-sangat mahu ilang ingatan sebab tak mau lagi ingat perkara yang menyampah & sakit ati.

Sangat-sangat mau ilang ingatan sebab tak mau lagi rasa merana bila tak dapat apa yang kita nak.

Sangat-sangat mau ilang ingatan sebab tak mau lagi fikir or ingat pada seseorang yang dah lupa kita. Padahal kita sangat-sangat ingat pada dia.

Sangat-sangat mau ilang ingatan sebab tak mau lagi menanggung rasa tekanan dalam diri.. Aku dah letih!!!

Sangat-sangat mau ilang ingatan sebab tak mau lagi simpan hasrat mau bunuh diri.Padahal itulah perkara yang aku fikir setiap hari.

AKU NAK ILANG INGATAN SUPAYA AKU BOLEH MULAKAN HIDUP BARU TANPA MEMORI-MEMORI YANG CHELAKA MACAM NI.SUPAYA AKU BOLEH START FROM ZERO.SUPAYA AKU TAK DITINDAS LAGI.SUPAYA AKU TAK DIPERMAINKAN DAN SUPAYA AKU HAPPY.

Yer..aku nak ilang ingatan. So how to do that? Gosh. Somebody plis kill me.

Maafkan aku kalo di saat aku menaip ni aku tak menangis walaupun aku sebenarnya sangat sedih. Aku rasa sangat letih. Dan perot aku lapar sangat tapi aku tak der selera nak makan...

5 comments:

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Salam kunjungan salam ziarah…. ko jangan nanti kanrang ko terantuk kat dinding ko lupa ingatan terus langsung tak ingat apa-apa.... jadi orang giler.... ooohhhh tidakkkkk.... ko kena masuk hospital gila....


lagi parahhhh woooo

bagi aku anggaplah yang berlalu itu takdir dan waktu itu akan berlalu.... emosi kena jaga kerana kelak menguasai diri...

Insya Allah ada kemahuan ada jalan panjang akal semua jadi kecil punya masalahhh... ok selamat mencuba...

Jangan sesekali keluarkan airmata kerana air mata bukan jalan penyelesaian... tapi keluarkan air mata kerana kita sebenarnya insaf dan muhasabah diri... sapa lah kita manusia yang selalu ada kesilapan

ayunda maajis said...

nizam : easy to say.hard to do

AzraeL said...

that's the life...how hard it is, we need to move forward..how hurts the pain we must endure it..how hard challenge we must overcome it..if u wanna cry, just cry n some day the tear will stop by its self..live today to see future tomorrow..u got all ur frnd to support u...ill be ur backbone..u sure can do it >.<

ayunda maajis said...

AzraeL : bising la

AzraeL said...

helamak minah...komen pn salah xkomen mn nk ade salah...hahaha...relex la...jom g lamb cop aku teman...tp ko blanje la...wakakaka