Sunday, November 28, 2010

Jalan seret kaki macam orang cacat!!!

meh teka mana satu kaki aku..huahua..


Yer..aku emo semenjak dua menjak ni (betol ke ayat ni?) Emosi tak stabil. Macam-macam yang aku rase. Kadang-kadang aku letih ngan perangai sendiri..ahaha boleh gitu? Dah tu kalau aku tengah weng..apasal ko bikin aku tambah hot ha? Apasal? Apasal ha?

Eii aku panas betol ngan manusia yang ada kaki tapi tak reti nak hargai.Menyampah dol. Bila dengar orang jalan seret kaki. Macam orang cacat. Kaki elok-elok sihat diseret-seret time berjalan. Dah la bunyi bising. Sreetttt! Sreetttt!..seriau aku..panas je telinga aku.. Dasar pemalas!!!! Nak angkat kaki sendiri pun pemalas sampai ko seret kaki ko kan.. Dasar cacat!!!

Itu saja untuk kali ini. Sekian.

p/s: aku benci orang jalan seret kaki. Bluek!!!

5 comments:

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

kalau orang tu jalan seret kaki ko tarik aje bulu kaki dia.... waarrrrghhhhh .... ko cop orang cam tu pemalas....

ayunda maajis said...

nizam: ahaha..xnk aku...

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. mak aku pantang tengok orang main seret aje kaki dia.... pasal aku ada adik yang jalan camtu pun.... mmg rasanya dia pemalas pun.....

tiap tiap bulan beli kasut pasal tapak kasut dah nipis heret kat tanah.....

jangan lahhhh ko dapat pakwe camtu punya perangai.... ko nak keeerrr orang camtu jadi couple ko

ayunda maajis said...

Afzainizam : kalo palwe aku wat perangai mcm tu, aku tarik kasut dia.biar dia berkaki ayam..pastu aku suruh dia seret kaki ayam dia tu kt tanah..tgk ader bunyi sreettt ke x? ahaha...

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

hamboi garangnya kooo... sampai hati lah ko buat camtu kat pakwe ko yeeee....

nipis lahhhh tapak kaki pakwe ko tu yeeee