Wednesday, November 24, 2010

nasib baik ko dok jauh..kalo dekatttt...ei..nahas!

Aku rase macam nak tumbok perot orang tu laju-laju.Pastu sekeh kepala dia banyak-banyak kali sampai tumbuh benjolan-bejolan di atas kepala dia.(Penah tengok cerita Shin Chan pasti dapat notice ni). Ko rase itu dah cukop? No way..ati aku panas ko x tau.. Dah-dah..tayah cakap banyak. Aku rase macam nak tarik-tarik sideburns dia kuat-kuat..Geram dol..

Ei.. lagi besh kalo aku ade kayu sakti si Harry Potter tu.sekali libas je kat dia.."pandrulium spousas!!" tukar dia jadi peti ais..ei geramm..geram..Hah nasib baik ko dok jauh..kalo dekatttt...ei..nahas!

4 comments:

AzraeL said...

haiii....baru aku nasihat sikit die nye marah bagai nk rak...huhu...sedihnye

ayunda maajis said...

azrael : heke eleh perasan

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•

wooooo ko nak jadi ahli sihir ni pakai kayu harry poter sumpah orang jadi peti ais plak...

bagus lahhhh kalau cam tu... tak payah beli peti ais ... senang kan....

ganasnya ko rupanya ye.... ko nak tarik sideburn orang sakit wooooo

biitetsweet said...

cantek gak mntk sumpah jd peti ais...leh ganti peti ais umh kite..kn...xpn..sumpah jd set meje makan pn ok...bes..bes....