Wednesday, January 5, 2011

Aku masih HOT..woott..woott..

hehe macam segan lak nak wat entri ni..wooott..woott..wei arini ari ke 5 lepas New Year kot..Maknanya baru 5 ari lepas la aku dengar organisma-organisma bumi memekik melalak kat I-City kan..betollah tu..umur dah meningkat setahun.Tapi tak bermakne saham aku dah menurun kan..ahaha..

Arini balik keje..aku naik bus..gek..gekk..gekkk..bus jalan..stop..orang turun..bus jalan lagi..dan seterusnya...

Bila dah nak smpai bustop umah aku, aku tunggu jer..mintak-mintak la ade orang lain yang tekan loceng..malas betol aku nak angkat ketiak tekan loceng..sebab kena jengket kaki kot time nak tekan tu..huhu..(yer..aku renek okey..wekk) Tetttt...akhirnya aku tekan loceng jugak..

Lepas turun bus, aku toleh belakang..nak tengok ade orang lain lagi tak yang turun sama ngan aku tapi malas nak mampos tekan loceng..(padahal perangai sepesen macam aku jugak). Demmit..memang aku sorang jer..huhu..

Ada sebuah kereta berhenti belakang bus. Sorang mamat kuar kereta tergesa-gesa.Hekeleh mamat ni..nak rushing apsal? Umah ko bukan leh lari pon kalo ko jalan laju-laju.

Tetibe...

Hai awak..baru balik ke?
Aku toleh.Loh dah kat sebelah aku dah mamat ni..
Hai awak..baru balik keje ke?
Erm..(sambil angguk selambe..malas nak layan nih)
Hai awak..nak berkenalan boleh?
Kenapa?(sambil kening aku dah macam kening Ziana Zain)
Awak..nak berkenalan..
Aku diam...
Awak..nak berkenalan boleh?..
Aku diam lagi..Mamat tu follow aku sampai aku naik anak tangga pertama.
Awak..kejap la..nak berkenalan..
Sambil aku naik anak tangga yang seterusnya..sambil itu lah aku cakap "erk..tak per lah..tak nak.."


Dari atas tangga tu..aku sempat menoleh..dia melangkah longlai ke keretanya..

kikik..macam tak percaya kan..ade lagi manusia macam ni dalam dunia sekarang? Dia kuar dari kereta..berlari-lari..semata-mata nak kejar aku? Nak cakap yang dia nak berkenalan? Wahaha..macam kelakar pon ader..tapi aku suker effort dia..kikik..

Dan aku pon memang macam tak percaya..kenapee.? Tak percaye ker?(teringat kat iklan ni.ahaha) Rupenya aku masih HOT..wahaha..

Okeh..layan skit movie Gila-gila Remaja kat bawah ni.Ahaha ni la cara ngorat zaman dulu kala..Roy..Roy..kuikui..

video

16 comments:

miLk+ch0co said...

woot2!!!hahahaha..gilalah!thumbs up!

rool said...

huh poyoes....

ayunda maajis said...

miLk+ch0co : ha ah gilalah..ko angkat ibu jari tgn ker ibu jari kaki? ahaha

ayunda maajis said...

rool : aku poyoes...

Park Air said...

mesti orang tu rabun, kalu tak xde nye nk ikot ko wahaha...

ayunda maajis said...

Park Air : yer..aku harap dia rabun..jgn folo aku lagi..uwaa

Anonymous said...

hahaa... hot n spicy.

-shindo-

ayunda maajis said...

shindo : ahaha..hot sbb mkn prosperity..black pepper lebeh..

Afzainizam said...

,=====,o00o Pon..Ponn..Ponn
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

mmg terbaik but kamu.......pemalas teramat teruk nak tekan loceng aje pun malas... tapi bro belakang ko tu pun lagi lahhhh pemalas...

respek habis beb orang nak ngurat ko boleh plak jual mahal... itu dia penangan cinta pandang pertama.... gigih budak tu follow ko ye sampai ketangga... namun gagal.... caya lahhh

ayunda maajis said...

nizam : aku bukan jual mahal..budget cun sgt la nk jual mahal lak kn..ahaha..aku just not interested..sori..

ungu said...

ahaha klako..klako..

testID said...

test ID

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

aku kalau jadi budak tu aku tak p[utus asa hari hari aku tunggu kat tangga amacam.... lelaki kena gentelman kannn.... tapi pompuan suka ke kalau lelaki bersungguh2 tunjuk kesunguhan dan kesanggupan... pompuan punya pandangan macam mana plak ye

ayunda maajis said...

nizam : ahaha..no komen..aku xleh nk pikir pasal mende ni..aku masih trauma..wahahahah

sHaHrizan said...

ntah2 dia nak culik kot...hahaha

ayunda maajis said...

sHaHrizan : aku bkn glemer mcm lisa surihani..lol