Sunday, January 23, 2011

im a mommy now..Gosh!

Dia cute kan..kuat makan woo..tak per..biar dia chubby. Paling penting dia sangat aktif..swim here and there..so cute..Since im your mommy now..mommy? Gosh!


Aku nak buat pengakuan..doktor cakap sebagai terapi aku kena bela anak ikan..Oh anak ikan mak....



So last wikend..aku adopt ikan laga..cantik sgtttt...tengokkkkkkkk...


Lepas soping ikan..kitorang visit Akuarium


Moncong sape lagi panjang? Ahaha



Yup..dengan Liza lagi



Sebab dia kaler biru..Aku bagi dia nama "Blue Usui"

Ini la anak ikan mak..hahaha

11 comments:

YB Raz said...

mak ii specialnya bekas ikan tuh hehe

ayunda maajis said...

YB Raz : mestilah special..khas untuk anak ikan mak jer tau..ahaha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

wooooo aku ingat ko bela anak ikan ehemm-ehemmmm tadi... kalau tak aku cop ko sugar mummy karang...

beb ikan ko bela tu ikan pelaga.... alahaiiii yang suka laga laga

akuarim ko tu canggih siap aderrrr pokok sebatang tuuu....tak pe lahhhh biar ikan tu bolehhhh tumpang berteduhhhh bawah pokok tu.... cian ikan tu....

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wehhhhh aku tengok ikan tu kurus ajerrr ko tak bagi makan yerrrrr...

ko tau tak ikan tu jantan ke betina

ayunda maajis said...

nizam : uwaa..byk nye solan2 ko..berbuih nk menjawab ni..ahaha mn la aku tau ikan tu jantan ke betina..hihi usui tu mcm kurus tp dia kuat makan tau..mcm aku jugak..ahaha

aleen aiden said...

naseb baek anak ikan btol.klo "anak ikan" yg 1 lagi...fuuhh!hu3

ayunda maajis said...

aleen : ahaha kalo la aku ade "anak ikan" yg itew..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wehhhh itu ikan jantan lahhhh.... mana ade ikan betina yang cun ... binatang kalau jantan aje yang cun....

yang pasti aku suka tengok ko kat akua tu cium ikan ... sebiji macam muncung ikan tuuuu

ayunda maajis said...

nizam : woh hebat la ko..leh tau jantan ke betina..ahaha

moncong ikan = moncong aku.wahaha x patut

Lovesucks said...

ini bukan anak ikan la sengal...ikan pelaga ni memang besar ni wpun umur dia dah 100 tahun....muahahaha!

ayunda maajis said...

Lovesucks : haha..biar dia tayah membesar..mls aku nk cuci akuarium besar2