Sunday, February 6, 2011

Punggung LEVI'S

Weeeeeeeiiii...Aku dah boleh pakai LEVI'S. Korang paham tak ape maknenyer tu? Itu Maknenye aku dh gemuk. Wahaha. Ok perkataan 'gemuk' tu macam tak sesuai. Senang citer..aku dah berisi la..

Kalo dulu.. tak hingin aku la nak enter butik LEVI'S. Kalo masuk pon sebab teman Angah n Abg ipar aku bazirkan duit kat situ. Ingat bagus sangat ke? (Padahal jeles ;-( huhu) Tak cukup ngan jeans diorang rembat kasut. Time tu aku tak peduli pon sebab memang for sure takde size aku. Even size yang paling kecil pon still longgar tuk aku.(Ha..dah-dah...korang tak yah nak imagine ukurlilit pinggang aku skang..uwaa..)

ehsan from Angah..dia dh tak muat..bagi kat aku..tau tak berapa lama ia tersimpan dalam almari sebelom aku leh pakai dia? Huhuh..


So kat mana aku soping jeans? Yup! kat ROMP. Kedai cina kongkek tu la. Kat situ je yang ade saiz aku kot. Dan aku tak kesah sebab design dia pon santek (padahal sebenarnya aku tak leh memilih sangat. Sebab saiz aku sangat rare)

ok ni yang aku beli sendiri..


Tapi sekarang im proudly to announce "aku dah ade saiz LEVI'S" weeehuuu...

p/s:thanz to Pia sebab jaga saya sampai gemok..hehe

7 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhh ko pakai saiz 42 makkkkk aiiiii besor nyerrr pinggang ko tu.... aku ingatkan 24 ajerrrr saiz pinggang ko

ayunda maajis said...

nizam : kikik..main2 eh ko..siap ko..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uhhh aku gurau ajerrr lahhh... tu lahhh size pinggang lelaki lain ngan size pinggang pompuan... ade orang kat bahagian peha dia besorr... ade yang tang ponggung pulakkk leborrr... tapi kalau saiz lelaki tang perut tu tak lehhh kancing butang seluar... aku dah boroii agaknyerr

Lovesucks said...

TAHNIAH! Kurus2 sgt pun xleh weih... ni aku levis pun tengah xleh pakai ni..agak2 kat mana nak kategorikan aku ni...muahahaha

ayunda maajis said...

nizam : gi senam la wei..x pon kalo mls sgt ko wat senaman angkat kete ari2..ko tayah ke taman..kt bengkel ko pon boleh buat..haha

ayunda maajis said...

Lovesucks : tq2..haha ni lg sorg..kuat mkn ngalahkan aku..pegi gym okeh

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
selamat hari kekasih wahai kekasih Allah, Nabi Muhammad S.A.W...
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Sesungguhnya Allah dan para Malaikat sentiasa bersalawat keatas Nabi" Ya Allah! Limpahkanlah selawat serta salam kepada Nabi, ahli keluarga baginda dan para sahabat.

Allah berfirman,' Kami tidak menurunkan kamu melainkan sebagai rahmat kepada seluruh manusia.' (Al-Anbiya':107)

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

ahahhhhh ko perli aku yerrrrr....

alahaiiii perut ku.... aku bukan setakat angkat kereta ajerrr malahhhh kapal terbang sekalipun tak akan kempissss...