Sunday, March 6, 2011

Kulaan dah tua..hahaha

Besday Lily pada 3 Mac yang lalu..tengok gambor je la ek..Malas nak cerita banyak pasal orang tua ni..ei..Lily sila sedar diri yer..ko tu dah tua..ahahaha..

Si tua Lily punye besday.


Shahril 3 kali tambah mihun..haha ko memang kuat makan


Makcik Kantin yang baik hati kasi katering for the day..Thanz Nora


Yang ni lak?..hehe kaki lantak jugak..


French Macarons yang mahal..huhu.hanya sesuai untuk si tekak omputih


Malam tu Lily dah berpeloh sebab kena paksa belanja makan..haha memang patut dia cemas pon. Sebab time tu gaji tak masuk lagi..haha.Tapi malam tu Si Bos kecil, Sidiki jadi tukang sponsor. So kitorang lepak kat Teratai.

Tukang sponsor tengah pilih menu.


Honey chicken..ini sangat sedap okeh


Spicy Kapitan Beef


Kailan Ikan Masin


Udang Paprik


Ha tengok..sampai menjilat jari..hahak


Warga Sixma yang kuat makan

Malam tu kitorang balik kekenyangan la.Sepanjang hari dok melantak jer.

2 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

fooohhhh makan manyak besarrr... makan besarrrr... ni bebanyak ko tolong makan ajerr bukan nak tolong bayar

ayunda maajis said...

Nizam : wahaha..ko mmg memahami aku..aku kaki mkn jer..mn reti jadi tolong bayar..har har har...