Wednesday, April 20, 2011

Cilakak...lagi-lagi aku jer yang kena..

Ape ke malang nye aku ni..Harus mandi bunga kah? Kenapa? Kenapa? Kenapa?..Tak kan la aku kelihatan sungguh super hot woott..woott kot.. Tak kan la..Mana ade wei..Ape kejadahnya aku membebel ni? Huhu..

Itu hari kan aku kena kejar stalker?Klik ni..Ahh..tapi itu dah history dah..so yesterday..

Ni yang terbaru ni..aku kena skodeng dalam toilet!!!! Uwaaaaa..Kenapa aku? Kenapa aku? Kenapa aku? okeh aku tak nak cerita secara detail..maluuuu..cilakak punyer kaki skodeng! Tapi padan muka ko..Sempat gak kena sembur air..Pasti basah lencun ko. Berani betol ko eh.. Kalo aku dapat ko..memangggggggggg..memang aku tak tau nak buat ape la..haha..Dah tu ko ingat aku reti bersilat ker?


Trauma aku wei..Siyes trauma sekejap..Aku rase macam nk demam..Kepala otak aku pening pusing-pusing..Aku ingat kalo x sihat ni..memang esoknya aku amik MC la..demam terkejut punyer pasal..huhu..

So siang tadi aku jumpe Cleaner tanya, 'Sebelom ni ada tak orang lain ngadu pasal kena skodeng'. Cleaner tu cakap tak penah lagi..Ha sudah...Kawan aku pulak cakap mungkin yang aku nampak tu bukan orang..mungkin antu toilet..Siot betol..Wahaha..

Tapi... tak mungkin antu... sebab aku nampak tangan dia..tangan dia putih..Tapi..aku tak nampak kaki...cuma tangan..

11 comments:

jenanese said...

gua suspek hantu tu...

ayunda maajis said...

jenanese : ko jgn macam2..

ParkAir said...

itu mesti seekor pervert yang telah meninggal dunia di dalam tandas tersebut, dan telah bertukar menjadi seorang hantu. sasaran beliau adalah awek2 yang tak berapa lawa dan kegedikan yang dibuat2. betul kan?

ayunda maajis said...

ParkAir : oh yeah..ko mmg betol.semua yg ko tulis mestilah semuanya betol sbb ko la bomoh Degawan yg hebat tu kan..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

utung patung tu..ada sesapa ada ilmu buleh jadi patung

ayunda maajis said...

brutal : wahaha..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Honda ex5 dan Honda wave
Wehhhhhh kalau pompuan tu normal beb kalau lelaki ngan lelakji warrgghhhhh tak mau aku tak mau masuk tandas biar aku berak tepi longkang pun tak apa

ayunda maajis said...

nizam : xper..xde saper nk skodeng ko pon..tayah risau..haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 135lc dan penjagaan

Honda ex5 dan Honda wave

aku malu lah plak... nak berak tepi longkang... tak mau lahhh... tak pe lah masuk ajer tandas tu buat tak tau

JalelBenAman™ said...

hahahhaa.....

ayunda maajis said...

nizam : ha baru igt nak malu..huhu

jalel : oho..ko gelak yer..