Wednesday, April 27, 2011

Karma

Siyes aku nyesal. Patut aku amik je hp tu. Pastu usaha skit. Pulangkan kat tuan dia. Tapi takk...aku biarkan jer. Aku bagitau Nora pasal hp tu. Nora amik & bagi kat boypren dia.

Yer tu la yang terjadi bila aku terjumpe hp siap casing & keychain i lebiu yang tertinggal dalam toilet tempohari. Sebab tu la. Sampai ke malam aku rase nyesal tak sudah. Dok terbayang kat tuan punye hp. Cian dia. Mesti tengah nangis ni. Wei aku tau la.. Aku pon penah rase ilang hp. Meracau-racau aku dibuatnya..huh..

Kat rumah, Liza lak membebel kat aku..
Aku cakap "Dah la Liza..jangan la buat saya rase bersalah sgttttttt.." Uwa..apsal la aku tak amik jer hp tu..Aku rase takde orang paling jujur dalam dunia ni selain aku. Kalo orang lain memang dah lama lesap punyer..terbukti dah pon kan..

Esok paginyer....

"Kak..rumah Nora kena pecah masuk..hp abang Nora ilang..hp Nora pon ilang..."

Tetttt...life is karma. What you give..you get back..Wahaha...

10 comments:

Faisal Admar said...

hati-hati tau sebab you bagitau kat nora. jadi you bersubahat :-P

hehe.

tapi betul. tuhan bayar cash sekarang.

jeb said...

haha..lesson learnt...

ayunda maajis said...

admar : ish mn der subahat..i dh warning dia jgn amik..tp dia degil..wahaha

ayunda maajis said...

jeb : gud boy..hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
sebab tu gua putus dengan nora..sebab perangaila..
macam lagu wing pulak

ayunda maajis said...

brutal : oi2..ahaha sukati jer ek...ahaha

Faisal Admar said...

Nora yang I kenal ke?

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

uihhhh beb susah nak cari orang jujur dalam dunia ni... hampir pupus beb... aku tertinggal Handphone dalam toilet sekejap ajerrr masuk balik dah ghaib....


ingat lerrrr kejujuran bukan boleh dibeli dengan wang ringgit... tapi lahir dari hati

ayunda maajis said...

admar : hah bkn nora u okeh...

ayunda maajis said...

nizam : bro..aku x suke amik mende yg bkn aku punyer..tp kalo aku nak mende tu..aku akan mintak izin smpai dapat..wahaha..