Wednesday, April 6, 2011

macam ko sorang je ade bini

Bro..rilek ar. Nak gi mana cepat-cepat?
Bini aku dah lapa la.(Trett..trett..henpon cokia dia berbunyi) Ahlamak bini aku dah kol la.Bini aku ajak makan.Aku pegi dulu k...

Eh Samad.Malam ni main futsal macam biase k. Kat tempat biase.
Ahlamak...tak bleh bro. Bini aku mintak teman tengok drama la. Fasha Sanda berlakon. Lain kali keh..

Jom ngeteh. Aku tunggu ko kat Pak Li.
Tak bleh ar. Malam ni bini aku masak kat umah la..Sowi eh...

Hekeleh kecoh tak? Sakit telinga ar..macam ko sorang jer yang ade bini. Aku tau la ko baru 3 minggu kahwin kot.Hati masih berbunga. Jalan pon tamo jauh-jauh. Asyik nak berkepit. Jalan nak pegang tangan jer..Dah halal katenyer..Haih..

Skang leh ar cenggitu punyer perangai..Sok luse lepas setahun..dua..tangan ntah ke mana.Bini pon dah tertinggal kat belakang..Wahaha..

Agak-agak la wei..(Aku jelesss kot) Wahahahaha...

7 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom terjah entry terbaru
kereta gear auto dan gear manual

siapa tak sayang bini wehhh....nanti tunggu lerrr kalau anak dah macam tangga nanti.... maunya bini dia tinggal tiga batu jauhnya... baru dapat mmg camtu gayanya

ayunda maajis said...

nizam : haha tau xpe..

Kakzakie said...

Tak betul tu sayang. Semakin lama semakin sayang tau...

Kakak dah berbelas tahun makin intim sebab dah faham segalanya isi dan kulit. Hehehe....

ayunda maajis said...

kakzakie : owh kalo gitu..nanti dh kawin..ayunda nuntut ngn kakzakie la..buleh? heheh..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gua syak beliau takut bini punya kaum

ayunda maajis said...

brutal : haha kena queen kontrol ek..wahaha

Lan said...

ko jeles ekk.. hahah