Wednesday, May 4, 2011

aku LULUS woiiiiiii..

"Hey ayunda wake up la.."
On 6.45 am aku kena kejot..golek-golek kejap..jam 7.15 am aku baru start mandi..heheh..

Ape pasal ko bangun awal sangat?
Sebab orang tu janji nak pick up pukul 8 am.. Huargghh..hermm..

Sape? Boipren ko ker?
Boypren celah mana pulak.Aku nak pegi Ujian Komputer tuk amik lesen la..

Dalam kereta.Ini kali ke-17 aku khatam baca buku..adeh..

Sebelum abang yang anta kitorang tu blah..dia sempat cakap
"Ha jangan datang senyum, balik karang nangis pulak.."

Uwaaa..kejam giler..

Cer citer..Cer citer..
Yela-yela..nak citer la ni.Kat tempat ujian tu.Apek penyelia exam tu amik IC. Pastu dia panggil nama aku.Dia cucuk IC aku kat scanner cap jari.Jolok punye jolok IC aku tak boleh read..ha...sudah..dia buat dah..

Aku : Err IC x boleh detect ke?
Apek : Ya la..mana tau..U punye IC..tak boleh pakai..Aiya..
Aku : Debor..
Apek : U kol ur cikgu suruh pegi sana ofis memandu.Mintak kad baru sama dia.


Adeh..kena lagi aku..Berkejar aku ke ofis..after settle amik kad baru. Aku kembali jumpe apek tadi.Lepas register dia nk amik gambar. Ahlamak amik gambar? Aduh..aku dh la comot. Sebab rambut kena ujan kt luar td..Ahh..layan jer..Aku senyumm..klik..settle.

Aku amik semula IC and nak duduk kat tempat menunggu.

Apek : Ayunda.U mau pegi mana? U masuk bilik exam terus..U mau jawab bile? U mau balik lambat ker?

Adeh..kena bebel pulak.aku pon terus cemas la..semua orang dah start exam..Debor tak abes lagi ni..aku letak beg atas meja..Pastu baru aku teringat mana boleh bawak masuk beg dalam bilik exam.Tapi takkan aku nk kuar pulak..aku dah start menjawab soalan ni..ahlamak ade camera..baik jangan sentuh beg nanti detect aku nak meniru pulak..

Aku pon sambung jawab soalan.Kunun-kunun konfiden jer..haha..debor tak abes lagi ni..tiba-tiba
"Soley soley.." cilakak henpon aku bebunyi pulak..adeh..kelam kabut aku buka beg..cari henpon pastu terus silent..aduh cobaan betol la..

Pastu..pastu..
Pastu..jawab punye jawab punye jawab..last skali aku klik button "Ya" untuk tau keputusan..

Ape ko dapat?
Oh yeah! Aku LULUS! Dengan tak semena-mena molot comelku ini dah tak boleh nak control dari senyummmmmmmmmmm jer.Dari dalam bilik exam, keluar bilik, jumper apek tu balik, aku senyummmmmmmm jer..ahaha..Apek tu print slip. Dalam ati aku cakap "Apek ni tanak ucap tahniah ker kat aku?"Wahahaha...

Perasaan ko skang?
Aku rase hepi sangatttttt..lepas ni dah tak payah study lagi..o yeah!

Itu jer?
Eh kejap. Nak ucap tengkiu kat Team Sixma sebab kasi tuisyen free..korang memang besh lah..

14 comments:

MisS lydia said...

Tahniah! :)

ayunda maajis said...

lydia : tahniah jer? x cokoppppppp..haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

lepasni buleh kita jejalan naik kerta kan kan kan

ayunda maajis said...

errr..boleh..asal kan ko jd driver..ahaha

ParkAir said...

boooooooo

ayunda maajis said...

Parkair : ahaha butt hurt

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy cat spray dashboard kereta

wehhh ko lulus yerrr tahniah.... biar bersusah dahulu pasni senang lerr sikit ... belajar pandu kereta ke belajar naik motor atau dua dua sekali ko ambik ni....

ayunda maajis said...

nizam : aku amik lesen kete jer..kalo nk amik lesen motor takot kaki tak sampi la..ahaha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Hari Ibu...”Mummy I love You”...

wehhh dah alang alang ambik ler motor sekali.... eeehhh ko ambik lesen ni nak ambik kereta baru kerrr... caya lah ko... kaki tak sampai kah..kahh..
beb kalau ko ambik lesen motor beli skuter kan manis ayu ajer ko

ayunda maajis said...

nizam : ha ah ayu sgtt la aku yer..tak bwk skuter pon aku dh ayu la..ayunda..ahaha

aisyah bet ^^ said...

hahaha ringtone soley soley? nak cari gak ah ringtone tu..
anyway congrats ah da dpt lesen.aku xbuat pon lagik. jeles2

Faisal Admar said...

tahniah! bila kete baru kuar?

ayunda maajis said...

aisyah : haha tengkiu..ha cr ringtone tu..leh jd geng aku..

ayunda maajis said...

admar : err..aku x pikir nk bawak kete..aku pakai driver jer..ahaha