Monday, May 2, 2011

Masuk tang mata..kuar kat leher..Fuhfoh!

kikik..tetibe aku teringat kat mamat ni. Dia pandai wat magic woo..time aku mula-mula kenal dia dulu..dia tunjuk kat aku 1 magik ni.Aku punyer la trauma.Iyer ar..

Dia amik duit syiling seposen sapu atas mata dia pastu..pastu..pastu kan..duit syiling tu ilang!! Aku jerit-jerit nyah la kat situ.Dasat kan magik dia kan..

Nak demam aku rase sebab itulah 1st time aku tengok orang wat magik depan mata aku.Nasib baek aku tak pengsan.Sebab kalau aku pengsan nanti mungkin dia akan ilangkan aku pulak.Gara-gara malas nak angkat gi spital.

Lepas tu..dia tanya "nak tengok tak mana syiling tu?"
Aku cakap "tamo-tamo.." sambil hentak-hentak kaki. Sebab dah trauma and bersedia nak berlari-lari anak.Tapi dia sempat tarik tangan aku..Oh..aku terus jatuh cinta..Huahuahua..

Dia cakap "rileks"

Pastu dia letak tangan kat belakang leher dia and tunjuk tangan dah ada syiling. "Tadaaaaa..."
Uish..dasat kan.. Masuk tang mata..kuar kat leher..Fuhfoh! Kagum..kagum..



video

Another magic video.Enjoice..

4 comments:

Faisal Admar said...

Actually duit tu dalam pelipat lengan. Cuba test sekali lagi. Dah pernah buat haha.

ayunda maajis said...

admar : hang pon pandai buat magik..dasattt

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
air baling kenduri kahwin

uihhhh magik-magik aku boleh hilangkan terus duit syiling tu... jangan terperanjat.. tau tau ade dalam kocek aku ajerrr...

ayunda maajis said...

nizam : haha hang main ngelattttt..