Sunday, June 12, 2011

Jumaat Keliwon

Malam Jumaat keliwon yang lepas bebudak Sixma gi main bowling..untuk julung2 kalinye. huhu..cita-cita tercapai selepas setahun yg lepas lagi dh aku ajak diorg ni..Just enjoice the pic la yaw..

Shami eksen ngn Sharil


Tengok..belom pape Sharil dah jd 1st striker.Adeh..


Yup.macam biase..aku la bunga di antara pokok2


Ntah ape yg Lily buat crite bohong kat bebudak ni..


Pose of the day


Lily geget jari sebab aku STRIKE!!! wahahaha



Peja cari bola lain lepas dia rase dh xde luck..kikik


See the smiling on Peja's face..lepas guna bola lain..


Abes game trus buka kasut diorg ni..yer ar..kaki berpeluh sbb masing2 berkasut x pakai stokin..hambekk ko..haha


ape benda ajaib yg korang nampak? huhu...


buat kira2 sebelum pulang


Oh yer..ade video gak..tadaaaa...

10 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
kasut dan boling seiringan

ayunda maajis said...

brutal : seiring & sejalan..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Sejarah mitsubishi lancer dan enjin mivec

amboi ko main boling baling bola boleh tahan lah.. cari bola pun warna pink.... sampai urut lengan berat tu bola dia ko boleh baling....

wehhh jom kita plak gi boling... aku juara bertahan 4 tahun juara berturut2 juara longkang... adohhh tak pandai main lah

antara kumbang ko sorang ajer bunga

ayunda maajis said...

nizam : bola msti nk kaler pink.haha.guna bola 8..pon dh berat.huhu.ok nnt kte main boling sm2 k.aku pn xreti gk tu..haha dh kt tempt keje mmg aku sorang jer pompuan..yg lain sumer laki..huhu

Faisal Admar said...

bila nak lawan bowling ni?

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
kembara mahkota johor 2011 daulat tuanku

uihhhh jelousnyerrrr aku.... ko di kerumuni kumbang..... bunga sekuntum kumbang beribu.... alahaiiiii aku tak pandai main bowling lahhhhh....

ayunda maajis said...

admar : bila2 pon boleh bro..

ayunda maajis said...

nizam : ahaha..aku pon x pndai..xpe2 kiter mintk admar ajar..haha

Alan said...

ko bubuh apa dalam kasut tu. tangkal ke hehehe

ayunda maajis said...

alan : itu kasut di dalam kasut lol