Sunday, July 3, 2011

Nasib baik Adinna Safiya tak buat perangai

Kali ni mau tampal gelagat anak buah aku..yang sulung!!!! Si Adinna Safiya Bt Adzrul Shah!!!

haha..flash punyer pasal..smpai tertotop mata si kecil ni


kokak pale dia..haha

tiga beranak..alolo

Fifi sporting ngan makcik dia yg garang ni..haih..

tengok ular & burung

dah.. tetibe Fifi dapat sandal baru lagi..brape banyak sandal daa..ngalahkan makcik dia yang diva ni pulak

Abalong n his family

tengok tu..

ok madam Fifi dah penat jalan..menu malam tu semua Fifi yang pilih..dasat budak kecik ni

Meh layan perangai Fifi yg sporting malam tu.Nasib baik dia tak buat perangai..Mood baik giler babas..Nasib baik...






6 comments:

Anonymous said...

eeeee nakal btl la budak kecik tuh...skali aku smack abis sudaa!!!!

ayunda maajis said...

anon : ahaha..ko smack dia..aku smack ko pulak..haha

Alan said...

bila ko nak bawak anak sendiri pulak ni?

ayunda maajis said...

Alan : errrrr....(sambil geget jari)

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip pasang audio sound sistem kereta

alahhhh hai camtu lahhhhh jaga budakkkk... ikut mood dia... kita punya mood pun boleh low kalau dia buat perangai

ayunda maajis said...

nizam : tau xpe..hehe dh boleh jd bapak budak dh ko ni.haha