Wednesday, August 24, 2011

Bapak la keje macam ni..


Sanggup ngan tak jer buat keje ni..kalo nak idop ko takde life..memang sesuwai la keje kt sini..

Cuti 2 HARI sebulan..haha

mau ka?

Sunday, August 21, 2011

soping rayaaaaa yaw 2011

Seharian berjalan soping for raya..lebih 12 hours non stop. huh..bergerak kluar dari umah jam 9pagi. 1st place is Carbooth Sale Stadium Shah Alam (our feberet soping place). Misi : nak cari baju raya..ehehe..

Gerai pertama. Liza nak beli baju tido for her mom.

Cuaca memang panas giler..tapi itu lebih baik daripada hujan rite..Cool Ads by the way.. (Puase kot..haha)

Ha tu la dia..gerai kerongsang mmg gerai feberet Liza

See..little sis also cannot stand wiv the heat..

Mana2 pon ade pokcik ni..

My 1st gerai..biaselah..accessories..ehehe..tu yg tumbuh kat atas kepala tu..

The crowds

Wiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Banyak brani ini pompuan..

Adeh..org dok sonok soping raya..dia mintak scooter..adeh..deh..

Daging ruse pon ade..sempat ke nak buat rendang time raya ni?

Its Ben 10!

Hambek ko..berpeloh..lepak dlm kete lama2 sebab nk amik sejuk aircon..huhu

Muka gumbira after soping..gerak kluar dari stadium jam 12 at noon..

2nd place is Sunway Piramid yaw!.. (Ape jenis senyum aku buat tu? Adeh..)

Liza soping lagiiiiii..

Buah for berbuka..yummy..

Okeh ini agak comot ek..a bit video time kitorang bebuka..huhu

video

Tadaaa..am i shopaholic? Errr...ni sebahagiannyer jer..heh heh..

Wednesday, August 17, 2011

17 august...

17 August dtg lagi? Mengong betol la.

Kalo 2 tahun lalu tarikh ni la yg aku tunggu2..mcm2 planning terjah kepala otak aku..apa aku nk buat? apa aku nk bagi? apa aku nk pakai?

TAPI skang..tarikh ni la aku paling malasssssss nk ingat!!!!!! Kenapa ler leh jadi mcm ni.. Ape ke malang nyer..leh jadi macam ni..

Kalo 2 tahun dulu ko dh terus terang kan bagus kot..xde la aku rase sakit sangat kot..