Tuesday, February 28, 2012

Macam hilang dara...


100% takde mood
100 % lemah tenaga zahir & batin
100% depression

Punca?

Sebab aku baru hilang pendrive.

Pendrive aku hilang wei!!!
Rase macam aku dah hilang dara!!!
Chelaka la kepada si pencurik pendrive aku tu.
Memang aku sumpah ko jadi sesumpah pink la..
Padan muka ko!!!

p/s: reply aku kalo korang jumpe gambar bogel ade muka aku. sbb pendrive aku baru hilang..syiatttt!!!
.
.
.

7 comments:

Afzainizam said...

aku dah banyak kali pendrive kena rembat....

nasib baik tak ada gambar bogel ko tersebar kat internet.... aku rasa ramai yang muntah hijau kalau nengok aksi panas ko tu....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pasang flash brake light

ayunda maajis said...

nizam : ko ni over acting la

alan said...

ala kecohlah syg ni..syg baru hilang pendrive mcm dah hilang anak kekekeke

ayunda maajis said...

alan : x klaka ok!

Anonymous said...

padan muka!

ayunda maajis said...

Anon : padan muka aku la siakkk!

fared said...

heyy. i try nak contact u. puas i cari merata2. skype pon u x online. fb apetah lagi. nnt contact i ok. handset i suma rosak. pls. a.s.a.p ok. i now ada kt shah alam. 0125905608. fared .