Monday, April 23, 2012

Why Men Marry BITCHES..oh dang!!

Feeling desperate to make a new love? I found this book at Popular last week. Hahaha.. Ini international nye style. Aku x sure la kalo orang kita sesuai guna pakai. Ish..ish..

Pastu jalan punye jalan. Kalo lepas ko dah try semua teknik di atas tak menjadik.. Haaaa ni buku kt bawah ni expose kenapa la ko ni SUSAH sangat nak dapat laki..kuang kuang kuang..

Dont worry woman. Jantan2 zaman skang memang pelik2 perangai diorang.. hahahah..

5 comments:

Afzainizam said...

desperate sangat lerrr... tak yah ikut buku omputih tu...

Senang jerr.... Petik jari jerrr.... 10 datang...
tapi tak tau lah tua ke muda ke mat bangla ker atau mat nepal yang datang

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy service blower aircond kereta

ayunda maajis said...

hahahah jahat ko nizam..

alan said...

ko je baca buku camni

ayunda maajis said...

aku x baca buku omputih..aku x paham haha

Afzainizam said...

aduhhhh aku pon sama kalau buku omputih ada gambar tu mungkin senang sikit aku paham... al maklum sekolah tak tinggi kan ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair seat kereta berlubang