Wednesday, May 9, 2012

Main klik2 leh menang beg mahal nyah!!

Wah main klik2 pon leh menang beg mahal nyah!! Tak sangka lak aku ni bertuah jugak yer. Klik punya klik...Pappp! Gambor aku terpampang kat situ..

heheh aku menang nyah

Kat ofis Netxpert untuk collect hadiah..debor abes weh





TQ Netxpert!!!

LV tuuu..
Ehem!! Rezeki terpijak
Berharga RM 4000. KO ADE? Haha ni la beg paling mahal penah aku ade..wahaha..giler kentang!!
Original ni Nyah...
Jeles tak? Nak jugak ker? Korang try la nasib korang pulak. Masuk contest kat http://www.wuuhuuonline.com/ Manalah tau korang leh menang macam aku jugak kan kan..heheh . . . 
.

.

1 comment:

Afzainizam said...

uihhhh ko ni boleh pulak dapat beg ngan baju tu.... heran betoiii betuah punya budakkkk...

RM4000 tu aku tak ada lahhh...
aku orang biasajerr tak mampu nak pakai beg mahal camtu...

i tak rela youuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair door trim kereta