Tuesday, July 24, 2012

Jumpa sayur tersenyum di Bulan Ramadhan

Dah bulan Ramadhan kan kan.. Macam biasa la. Aku teman Liza mengunjungi Tesco.. Tempat soping barang dapur feveret kitorang. Kitorang slalu pusing2 sambil tangan tu capai barang2 yang dah dilistkan kan. 

Tapi slalu nya Liza la yang pilih barang & buat calculation bagai semua. Aku sekadar tolak troli jer..haha.. Tertonggek-tonggek aku tolak troli.  Bab membanding harga ni aku tak reti sebab aku tak tau sangat. Sampaikan kalau aku soping sorang2 mesti ambik masa yang lama.. Siap call Angah aku mintak advise. Tapi slalunya Abang Ipar aku la yang jadi mangsa.. hahaha..

 Owh..owh..aku jumpa ni time soping itu hari..

hahaha aneh-aneh perangai customer ni kan kan..




No comments: