Sunday, September 16, 2012

FiFi Kaya Mainan

Dah lama pulak rase tak jumper Si FiFi ni.. Aku nak khianat keluarkan gambor2 dia..Ngeh ngeh ngeh.. Asal berjalan jer ade ler souvenir yang dia bawak balik rumah..kumpul punya kumpul..penuh 3 bakul dah kat rumah dia.. 

Mula-mula dia keluarkan 1 bakul. ko tengok tu. muka seronok tak bleh tahan.hahaha

Haaa..ni dia..bakul dia campak dah ke tepi

Tadaa..jadi la taman permainan dia dah hall ni.. Untung ko ada rumah besor kan FiFi..

Anak sedara aku macam ni. Anak sedara ko macam mana pulak?

2 comments:

ros nani said...

eh ank sedare aku pun mcm ni la..cmne leh sme ni..??

ayunda maajis said...

anak rusa nani : eh same eh? anak sedara ko tiru anak sedara aku la ni..