Thursday, September 20, 2012

Kisah kelakar adik aku. Prank diri sendiri..


Kisah kelakar adik aku. Adik aku ni rabun tau. RABUN okeh.. bukan babun..baca betol2..uii adik aku tu oi..

Aku pon tak paham, macam mana adik aku ni leh lekat penyakit rabun pulak. Sebab semua ahli keluarga aku sempurna jer penglihatan... Pelik2.. dah pulak adik aku ni jenis rabun dia tahap kronik..

Pagi raya aritu perangai aneh2 dia tiba... Deodorant yang kepala bulat tu dicapai pastu letak kat ketiak.

Uwaaaa...dia menjerit ketiak berangin..Rupa-rupanya dia salah capai botol. Wahahahaha...


**Macam mana tak tertukar..kepala botol lebih kurang sama..Wahahahha..klako..klako..

**Hehe..kalau aku nak prank dia lagi skali..aku ingat nak tukar packaging dua2 botol tu..kasi dia confuse..Wahahaha...

4 comments:

Alan said...

ko memang suka dajalkan orang kan kan kan

ros nani said...

kutuk nampak....!!

ayunda maajis said...

Alan : itu dia dajal diri sendiri la..wahahah

ayunda maajis said...

Anak rusa nani : Kisah ko memang klako..klako..wahaha