Monday, January 7, 2013

Pusat Sains Negara

Oyeah! 1st time ke PSN (Pusat Sains Negara) ni. Wah jangan nak ejek aku yer.. Korang2 dah sampai ker? OK.. Yelah.. Korang mana nak layan tempat2 ilmiah ni kan.. (Wahaha) Korang lagi suka panjang kaki ke mana tu.. KRABI.. wah kellasss..

Ushar ikan. mata tak berkelip tu

Memang klaka. Baby Del jakun giler bila tengok ikan2 besar dalam akuarium tu. Molot dia bising amat. Hahaha.. Iyelah.. akuarium atuk dia kat kampung tu tak la besar macam tu.. Aku rase kalau dia dah bole cakap mesti dia jerit "IKAN TERBANG!!!" wakakaka..

Alat senaman abad ke 3001..erm..

Awkward pose!! Haha..

Refleks dari cermin. Really!! Muahaha!

Anak sapa la ni
Rase macam sukaneka pon ade..haha

Del having new frens..
Aku buat magic.. Oh i saw Harry Potter.. Duh..
 Lots of exciting stuff.. Tapi banyakkk juga peralatan yang rosak.. jadinya.. tak berapa nak puas la.. Pastu kekadang aku tengok alatan kat sini macam project sains kat skolah2.. Wahaha..

Oh ya.. exhibition Starwars juga ada di PSN sekarang! So geek of this movie boleh la datang visit. Tapi kena bayau ticket RM20 untuk entry..

 


2 comments:

alan said...

aku pergi sini tahun 1996..itupun rombangan sekolah

ayunda maajis said...

kikik.. at least ko dah pegi..