Sunday, April 6, 2014

Anak buah aku lagi comel dari Anak buah engko!


Kadang2 Mama dia panggil dia ni Si Kecoh bila dia buat perangai kat tempat permainan gara2 taknak balik. 
Kadang2 kitorang panggil dia "Jaiko" sempena nama adik perempuan Giant sebab potongan rambut diorang sama. 

Hahaha kelakar. 

Lepas umur setahun lebih baru dia boleh bercakap bahasa yang manusia normal boleh faham. So Mama dia ajar menyebut pulak. Kesudahannya seperti berikutlah.. Hahaha..

 
Macam tu pon boleh. Oh ha perkataan baru yang kelakar didengar time2 sekarang ialah "SEPETA" yang bermaksud SPENDAR. Layan jer lah.. :)

No comments: